één dag voor vertrek - Reisverslag uit Medemblik, Nederland van Lisanne Klopper - WaarBenJij.nu één dag voor vertrek - Reisverslag uit Medemblik, Nederland van Lisanne Klopper - WaarBenJij.nu

één dag voor vertrek

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

30 Januari 2014 | Nederland, Medemblik

Hoi allemaal!

Morgenavond 22.00 uur is het eindelijk zover, dan vertrek ik voor zes maanden naar Azië. Eerst 2,5 maanden in Bangkok, daarna 2,5 in Bali, dan vlieg ik terug naar Bangkok waar ik Kilian weer zie en zullen we samen door Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos gaan backpacken.

Ik ga de minors Marketing & Management in Asia 1&2 volgen tijdens de eerste vijf maanden. Zojuist mijn rooster gezien en wordt zeker geen makkelijke minor. Minimaal 4 dagen in de week van 09.00 tot 16.00 uur, onder andere de lessen ASEAN studies, Marketing, Communication, Consultancy & Thai Language & Culture. In mijn Stenden Leeuwarden carriere nog nooit zoveel les gehad in de week!

In de weekenden zal ik vooral veel gaan zien van het land. Ik reis samen met Henriëtte naar Thailand. We hebben besloten om niet met elkaar op de kamer te gaan, omdat we misschien dan teveel op elkaar lip zitten.

Ik ben heel slecht in blogs bijhouden, maar ik ga echt proberen deze blog regelmatig bij te houden, en foto's te plaatsen!

Tot het volgende bericht in Thailand!!




  • 30 Januari 2014 - 18:00

    Fleur Fransen:

    Wat leuk allemaal Lisanne! Heel erg veel plezier!!!

  • 30 Januari 2014 - 18:14

    Je Moeder:

    hoi

  • 30 Januari 2014 - 18:55

    Hans Mol:

    Heel veel succes met de studie en - voor als je toch nog tijd over hebt - heel veel plezier! !!

  • 31 Januari 2014 - 00:06

    Hans Van Woerkom:

    Neem je kaarten mee, kun je af en toe thais klaverjassen, lijkt op de chineze variant

  • 31 Januari 2014 - 14:12

    Rommy Meurs:

    Lisanne veel succes en geniet ook nog een beetje..

  • 31 Januari 2014 - 15:50

    Marian Mol :

    Goeie reis
Lisanne

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 4980

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 06 Augustus 2014

Grand Tour Semester Thailand & Bali

Landen bezocht: